2014-07-31

Lite dålig uppdatering

Jag har varit lite dålig på att uppdatera känner jag. Har väl helt enkelt haft en massa annat för mig. Hur som helst, jag trivs jättebra här i London! Det finns så mycket att se och göra hela tiden! Massor md nya vänner att umgås med. Nu är min första egna jobbvecka avklarad och det gick väl bra. I går var en utav pojkarna sjuk så då var vi hemma hela dagen så då fick man ju försöka att roa dem bäst man kunde. Och så ikväll har jag gjort lite babysitting. Tur som jag har så vaknade bara en av pojkarna en gång för att gå på toaletten och sen har de sovit hela tiden, vilket hör till ovanligheten. Så dagen idag har varit rätt så skön. Började dagen med en powerwalk  och ett litet styrkepass innan frukosten som bestod utav grekisk yogurt med bran flakes och skivad banan. Efter det blev det in till Kingston för lite shopping, kom hem och slappade någon timme innan det var dags för babysitten.


Okej, det går att följa mig på fler ställen än bara på bloggen. På twitter heter jag @SagaLaine och på instagram heter jag @sagalaine och på PumpUp heter jag @sagalaine . Så det var ju inte så komplicerat :) Tyvärr får ni inga bilder den här gången på bloggen.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar